
Όπως αναμένονταν ο προπονητής των επιτυχιών Νώντας Κουτρομάνος συμφώνησε και θα παραμείνει στον πάγκο του Πύργου και τη νέα περίοδο στην Superleague 2.
Η ομάδα της Ηλείας ήδη αρχίζει σιγά σιγά να καταστρώνει τα πλάνα της για τη νέα περίοδο.
Απόψε είναι μια μεγάλη βραδιά για το σύλλογο αφού στις 20:30 στο Δημαρχείο της Ηλειακής πρωτεύουσας θα γίνει η φιέστα και για την ανδρική αλλά και για τη γυναικεία ομάδα που κατάφεραν να πανηγυρίσουν τα πρωταθλήματα…
Μια βραδιά με πολλές εκπλήξεις με χρώμα ερυθρόλευκο…
Περισσότερα:

